2024年5月13日 星期一

2024福建、潮汕、梅州之旅~第一日


2024年5月8日(星期三)

今朝8點要到高鐵西九站集合,

我、老公和姑奶7點15分左右已經到咗西九,

他他條條食埋個早餐就到集合點等喇!

我哋個大陸導遊已經到咗西九接我哋,

但由於佢係香港唔可以做嘢,

所以旅行社派咗個代表協助我哋派車票,

而大陸導遊就陪同我哋23個團友一齊過關,

準時搭9點26分出發到潮汕站落車。







行程第一站係去食午餐~潮汕牛肉火鍋宴,

呢餐牛肉火鍋D牛肉又嫩又滑,

可能係肚餓關係,

我覺得幾好味喎!

食飽飽上車坐咗1個半小時,

到咗~東山島馬鑾灣,

今日藍天白雲,

有微風,

好舒服呀!













之後又坐咗2個半小時車,

去到漳州古城行街街,

晚餐食石斛鮑魚宴,

哈哈,

真係有鮑魚呀!












































今晚我哋住漳州融信皇冠假日酒店,

間房都幾大,

我一早帶定個熱水壺去煲水,

仲有帶埋3條叉電線,

酒店有叉座(我都有帶定叉座),

啱哂我一次過叉2部電話和風扇呀!











  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!