2024年5月17日 星期五

2024福建、潮汕、梅州之旅~第四日(完結篇)


2024年5月11日(星期六)

今朝又係7點半morning call,

食飽飽早餐後,

準時9點出發,

大約1個半小時車程就去潮州啦!

我哋坐電瓶車入潮州古城遊廣濟橋。































入到潮州古城,

導遊帶我哋慢慢行古城,

又帶我哋去行開元寺,

簡單自由行後,

中午食太極護國羹宴,

導遊加咗碟煎蠔餅請我哋食,

唔錯好味道呀!
















































食完午餐有少少自由活動時間,

我和老公去咗廣濟橋行下,

60歲以上市民出示回鄉證免費進入景點,

未滿60歲嘅我就要收20人民幣入場啦!

行咗一陣廣濟橋,

又要趕回去古城睇潮劇和食潮州名食鴨母捻。

















第一次買中國彩票20人民幣1張,

刮中鑽石有獎,

我冇中(粉紅色),

但有團友中獎呀(藍色)!











買埋杯鴨屎香檸檬茶,

就準備坐旅遊巴士去潮汕站返香港啦!

我哋响高鐵食埋晚餐,

30人民幣1盒,

辣辣哋,

我鐘意食呀!












 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!