2023年10月26日 星期四

新玩具~養生壺~雪梨乾麥冬湯

 

新玩具~養生壺,

今日就用佢煲緊雪梨乾麥冬湯,

材料有雪梨乾、麥冬、淮山、南北杏、瘦肉和杞子,

呢個湯水有潤肺生津、化痰、止喉嚨痕癢等功效,

宜秋冬天氣飲用架!

揀選功能7~火力200~全程75分鐘。




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

  1. 我都有個, 真係好方便, 唔想煲老火湯但又想飲野就用佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想買好耐,不過依家唔使錢有人送,就攞嚟玩下囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!