2023年10月18日 星期三

木耳韭菜豬肉餃


今日我又包餃子啦!

木耳韭菜豬肉餃,

總共包咗67隻,

咁啱姑奶中午嚟咗,

我煮咗一大鍋木耳韭菜豬肉餃河粉,

食得好滿足呀!








木耳韭菜豬肉餡: 

材料: 豬肉碎1斤、韭菜$5、蒜蓉、雞蛋1隻

醃料: 豉油1.5湯匙、蠔油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、麻油少許

做法: 韭菜洗淨後切粒;木耳浸軟後去硬蒂切碎;

將豬肉碎放入大碗內,加入木耳和醃料先醃1小時,

從雪櫃取出後加埋韭菜、蒜蓉,淋上熱滾油後攪勻,

咁就可以用呢個餡料嚟包餃子架啦!






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!