2023年10月22日 星期日

元朗蓬萊咖哩屋


今朝,

老公、小魔怪、大魔怪和女朋友仔4個人,

去元朗舊屋後山拜山,

我冇去,

因為山路太斜,

我跌過一次怕怕了。

不過之後我都有落元朗同佢哋食午餐。

我哋選擇去蓬萊咖哩屋食印度菜,

我哋4個人(小魔怪下午有約),

叫咗個3人套餐,

再另加一碟芝士nan,

呢餐食咗$558,

仲送咗張85折咭俾我哋!

味道完全冇變,

一樣咁好味呀!

























 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!