2023年10月31日 星期二

返惠州,輕鬆下


10月29日(星期日),

我和老公兩個人返咗惠州輕鬆下,

休休閒閒hea幾日,

羅湖坐完大巴返惠州車站後,

就call滴滴車返新屋,

俾我call到架Tesla新車,

坐得特別舒服,

真係好好彩。


返到屋企樓下先搵食,

港式茶餐廳,

無論相片和食品,

真係冇咩分別,

唔係圖片只供參考果隻囉!









買咗一大堆零食返屋企,

呢幾日口痕都唔怕啦!

老公和我打掃完屋企後,

瞓咗兩個鐘,

唔想落街食飯,

就叫咗外賣喇!

今餐食客家菜,

客家咸雞半隻、魚香茄子、

煎釀三寶套餐(白飯+菜),

承惠¥97.1,

兩個人食真係有少少多。








10月20日(星期一),

我和老公走咗去做美容,

我紋眉,

佢去斑,

大家都好貪靚呀!

返到屋企附近食小雲吞麵和枸杞瘦肉米粉,

加支冰紅茶都係28蚊人仔,

超抵食。







晚餐又係叫外賣,

荷香叫化雞1隻,蒜香脆皮骨+蒜蓉娃娃菜+白飯(送錯米粉),  

原價¥103.1, 

扣咗紅包¥6,

呢餐叫咗¥97.1,

又係大大份,

食得好滿足呀!






10月31日(星期二)

今朝返香港前,

食大肉丸豬雜粉(¥20)和豬雜粥(¥15),

呢兩碗粉和粥真係真材實料,

肉丸超大粒又彈牙,

豬雜多到舖滿成個碗呀!






下午選擇由蓮塘過關返香港,

行咗一個圈,

食和買都好開心呀!



































大閘蟹100蚊有4隻,

我買咗8隻,

佢送多一隻俾我呀!

雖然細細隻,

但無論公定乸,

都一樣咁多糕呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

  1. 冇見妳上網幾日,, 都估到你返咗惠州啦~上面咁多野食, 又平又正, 難怪港人一放假就上去食買玩啦!真開心!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!