2022年9月30日 星期五

咖哩薯仔炆雞球


我哋成家都鐘意用咖哩汁嚟撈飯,

所以每次煮親咖哩,

我都煮要多少少咖哩汁架,

唔好講笑,

呢餐肯定要添飯呀!


材料: 雞扒2塊、薯仔2個、甘筍1條、洋蔥1個、秘撈魚蛋醬2湯匙、紹酒少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1.5茶匙、麻油少許

做法: 雞扒解凍後切件,用廚紙抹乾水份,落醃料醃1小時;

薯仔、甘筍和洋蔥去皮後切件;燒熱鑊落少少油,

煎雞件兩面後贊紹酒少許爆炒,落蒜蓉和洋蔥炒至軟身後,

秘撈魚蛋醬爆香炒勻,加薯仔和甘筍拌勻後,

落水1.5碗炆大約15分鐘左右或至汁濃,

最後落老抽少許調色和加生粉水埋芡汁便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!