2022年9月11日 星期日

中秋慶團圓


噚日中秋佳節,

家人齊齊整整聚一聚就最開心架喇!

疫情開始,

我哋都會先做自我檢測,

起碼歡聚時會盡興啊!

今年好特別,

就係大魔怪第一次帶埋女朋友仔出席聚會;

大魔怪仲識得帶支清酒去細姨家做手信,

好識做呢!

姐姐準備咗好多唔同款嘅月餅和水果同我哋分享,

妹妹就有紅酒和白酒,

而我就整咗姐姐指定要食嘅咖哩豬皮蘿蔔魚蛋,

母親大人整咗雲耳豬手;

其餘就食壽司、炸雞和pizza呀!

















今日大人有大人玩,

其餘嘅人(包括我)就同小朋友玩;

玩得最開心原來係祈祈,

因為佢同大魔怪嘅女朋友仔陪佢玩咗好多嘢,

傾計傾唔停,

當大魔怪送女朋友仔返屋企後,

祈祈仲問表哥會唔會成日帶埋姐姐嚟同佢玩喎!



  
  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


10 則留言 :

  1. 好多野食好開心, 一家人聚在一起就是最美好最甜蜜的事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個時勢,家人係最重要呀!

      刪除
  2. 哈哈, 女朋友仔融入家中, 開心開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我哋成家都好緊張和高興呀!尤其係母親大人,佢特別緊張呀!

      刪除
  3. 人月兩團圓嘅日子,親友歡聚一樂也!

    回覆刪除
    回覆
    1. 疫情期間,真係好難聚埋一齊過節呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!