2022年9月19日 星期一

豆豉鯪魚炒油麥菜


每次見到油麥菜,

我都會諗起豆豉鯪魚炒油麥菜呢個餸架!

可惜由於豆豉鯪魚罐頭越賣越貴,

真係想食呢個餸都覺得好奢侈呀!

不過咁,

間唔中奢侈下滿足家人胃口都唔錯架!




材料: 油麥菜2棵、豆豉鯪魚1罐、蒜蓉

做法: 油麥菜洗淨後切段;倒出豆豉鯪魚隔去部份油(1/2)後切件;

燒熱鑊加豆豉鯪魚和蒜蓉炒勻後,加入油麥菜快炒,

唔需要加鑊蓋繼續炒油麥菜約1分鐘左右,落少許糖調味便成。

(炒油麥菜我鐘意食爽脆的,所以加唔加鑊蓋焗菜,隨個人喜好啦!)





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




5 則留言 :

  1. 油麥菜呢~ 我只用蒜蓉清炒! 吖! 不過見好多人用豆豉鯪魚伴炒, 我想應該D 味都好夾.^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆豉鯪魚炒油麥菜,正到冇朋友呀!

      刪除
  2. 豆豉鯪魚真係炒乜都好食, 苦瓜, 翠玉瓜, 白菜仔。。。 百搭!
    珠xxx果隻好貴, 用其他雜牌平小小~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我買咗甘竹牌豆豉鯪魚,都唔錯呀!

      刪除
    2. 係呀, 甘竹,漁家香都唔錯

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!