2022年9月25日 星期日

孜然雞翼配薯角


記得呢樽大漠孜然風味醬係買孖裝豉油送嘅,

今日終於用哂啦!

我得閒都要去超市睇下,

買豉油仲有冇得送先得。

嘻嘻,

我覺得自己好慳家呀!






材料: 雞翼8隻、薯仔1個、黑芝麻少許

醃料: 大漠孜然風味醬2湯匙

做法: 雞翼解凍後,响雞翼面和背用刀界開兩刀,用廚紙索乾水份,

落調味醃2小時;薯仔去皮後滾刀切角,落少許鹽和橄欖油撈勻,

與雞翼拌勻醃多1小時;從雪櫃取出雞翼薯仔放室溫1小時;

將雞翼和薯仔放入氣炸鍋用200度氣炸15分鐘(雞皮向下);

反轉雞翼和薯仔焗另一面12分鐘,最後灑上黑芝麻再焗多3分鐘便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!