2022年9月27日 星期二

秋遊~大潭水塘


今朝我一起身,

老公突然話要去秋遊,

目的地係大潭水塘!

我哋由天水圍出發,
 
坐屯馬線去南昌站,

轉乘東涌線去香港站,

再轉乘港島線去西灣河站,

跟住搭新巴14號去大潭郊野公園站落車,

過對面馬路就係大潭水塘喇!




大潭水務文物徑,

沿途有好多古蹟景點,

要行哂真係要頗長時間架!

我哋只係行咗部份景點咋!












水塘內所有燒烤場都封咗維修,

可能係疫情關係呀!











今日天氣都唔錯,

太陽唔太猛烈,

仲好大風添呀!










我哋由黃泥涌峽道方向,

經陽明山莊和黃泥涌水塘,

慢慢行落山搭巴士落銅鑼灣再轉巴士返天水圍,

由於老公電話冇哂電,

冇得嘟安心出行和入餐廳食飯,

所以我哋唯有買盒2餸飯返屋企食呀!















  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 哈哈~ 雀后, 你先生是否用電話影相, 影到無晒電呢? 行左一輪, 無得入餐廳食飯, 有點掃興啊! 鬼咁攰! 吖~ D 相影得好靚, 天色又好. Good !

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢前晚電話冇叉電,又要上網搵路線,所以咪冇哂電囉!

      刪除
  2. 想行就行, 退休生活很愜意呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢仲有2蚊車優惠添,可憐我要花70幾蚊車費陪佢行呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!