2021年10月8日 星期五

食飯盒


今日香港掛起3號風球,

外面超級大風又大雨,

黃紅黑雨都出齊,

呢個颱風雨帶都幾犀利呀!

噚日網上預約今日中午去續辦回鄉證,

已經係網上已經填好資料,

去到現場影埋張相靚$50有6張,

(依家影回鄉證相要有barcode架!)

申請全電腦化,

scan回鄉證和身份證,

嘟埋相片嘅barcode,

咁就等去櫃位辦證喇!

好方便,

去到櫃位簽名和交錢就得($390),

唔想自己去攞,

加$40就郵局寄掛號送到屋企。

辦完證仲落緊雨,

拿拿聲返屋企樓下商場買飯盒,

買咗2盒2餸飯$78,

好大盒食唔哂,

又可以分兩餐食呀!

欖菜豆角配咖哩薯仔雞

蕃茄豬扒配冬瓜支竹排骨


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







4 則留言 :

  1. 個飯盒好多餸呀 ! 好低食.

    我今日都無買餸煮飯呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個飯氳真係好多餸,仲可以加飯添,好抵食架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,咪睇我大大隻,但我食力唔係好掂,所以呢個飯盒一定食唔哂架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!