2021年10月12日 星期二

打風餐

上星期六先掛完8號風球(獅子山),

今日星期二又嚟迎接另一個8號波(圓規)喇!

街市和超市都超級多人,

打一日風啫,

使唔使買成車嘢呀!

我睇見都怕怕,

咩都冇買就返屋企囉!

屋企有物資,

唔使驚餓死呀!

梅菜豬肉煲仔飯

煎紅腸

灼菜芯



 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


6 則留言 :

  1. 真係以為打仗,明天都轉3號啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然今日大部份時間都係掛8號風球,但都唔使儲咁多糧,
      夠食就好啦!

      刪除
  2. 我都係無買...

    一日啫! 我最怕一開雪櫃塞到"爆鵬" 狀態.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,屋企緊有罐頭做儲糧,真係唔夠食咪食罐頭囉!

      刪除
  3. 早晨!在緊急事態下,你做飯做得真好。
    週末愉快

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!