2021年10月5日 星期二

氣炸五香淮鹽雞翼配薯條

 

今晚我要返學,

摷下雪櫃睇下有咩物資煮定晚餐俾老公食先得。

有7隻雞翼加個薯仔應該夠佢食啦!

雖然薯仔氣炸都唔脆,

但我一滴油都冇落,

呢餐夠哂健康啦!




材料: 雞翼7隻、薯仔一個

醃料: 五香淮鹽適量

做法: 雞翼解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃2小時左右;

薯仔去皮切條,用鹽水浸20分鐘後用廚紙索乾水份;

將雞翼(雞皮向下)和薯條放入氣炸鍋,用200度炸9分鐘,

取出反轉雞翼和薯仔氣炸多9分鐘便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!