2021年10月7日 星期四

雪梨乾山楂洛神花甜菊葉水


每次去粉嶺坪輋雲泉仙館,

我都會去後門小攤檔買小食手信架!

去到必叫亞姐幫我執包$20雪梨山楂甜菊葉煲水嚟飲,

今次亞姐加埋洛神花俾我添呀!

酸酸甜甜似利賓立味,

雪凍佢好好飲架!


做法: 沖沖所有材料,加入16碗水放入煲內,

先用大火煲滾後轉小火繼續煲1小時便成。

(加咗甜菊葉,不需加任何糖都已經好甜架啦!)

雪梨乾有清熱潤肺、止咳化痰等功效,

比新鮮雪梨潤而不寒;

山楂有活血散瘀、降血糖和消脂等功效;

甜菊葉就有降底血糖、消除疲勞、減肥養顏等功效。

洛神花具有解熱、抗高血壓、有補血、

治療肝病、平衡身體內的酸鹼值等效果。

提提大家,

呢個雪梨乾山楂甜菊葉水,

如有胃酸過多或孕婦(山楂有增強子宮收縮功效)

都不宜飲用架!


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

  1. 雀后, 你家附近的銜街市開始有鮮洛神花賣嗎?

    我暫時未見有...

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!