2021年4月21日 星期三

螞蟻上樹~冬菇蝦米肉碎炒粉絲


噚日我住果座樓嘅家居網絡又出現問題,

(上個月發生過一次。)

下午4~5點左右開始上唔到網,

我即刻打電話去電訊公司問下,

佢話應該係機樓出現問題,

會盡快派人維修,

可惜到我瞓時(10點左右)都仲未整好呀!

(冇嘢睇就早D瞓囉!)

我冇得上網唔係緊要,

但依家好多朋友在家工作,

學生又要上網課,

所以冇網絡用係好影響架!

前日食剩咗冬菇蝦米豬肉餡

昨晚就用嚟炒粉絲,

我食粉絲都食飽,

好味道架!








材料: 粉絲適量、冬菇蝦米肉碎餡、紹酒1湯匙、蒜蓉、蔥粒

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽適量、鹽半茶匙、糖1茶匙、水半碗

做法: 粉絲浸軟備用;燒熱油鑊加冬菇蝦米豬肉碎炒香後贊紹酒,

炒至豬肉餡料8成熟後,落蒜蓉和調味煮滾2分鐘後,

加粉絲炒至乾身後,灑上蔥粒炒勻便成。




  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,D粉絲索哂D汁,好鬼正架!

      刪除
  2. 我哋舊年,幾條街就係因斷纜,影響好多在家工作人士,投訴四起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋間中都會斷線架,有時15分鐘,有時半個鐘,通常都好快通番,
      但今次就差不多半日呀!@@"

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!