2021年4月18日 星期日

蕃茄薯仔燉牛腩

 

蕃茄薯仔燉牛腩,

呢個餸真係簡單又美味,

蕃茄湯汁可以用嚟撈飯和意粉都得,

真係超級百搭架!

配埋西蘭花做伴碟,

呢碟碟頭飯顏色好吸引呀!














材料: 蕃茄5個(大)、牛肋條1.5磅、洋蔥1個、甘筍1條、薯仔1個、

薑8片、蒜蓉、香葉3片

調味: 豉油2湯匙、糖1湯匙、黑胡椒碎適量、胡椒粉適量

做法: 牛肋條解凍後,放入鍋內加水、薑3片和紹酒1湯匙出水8分鐘,

取出牛肋條沖水後切粒(大);甘筍和薯仔去皮切件;

蕃薯底部界十字,放入熱水鍋內煮1分鐘或蕃茄皮裂開,取出蕃茄浸涼水,

將蕃茄去皮後,3個蕃茄切成碎粒,2個蕃茄切件;

燒熱油鑊落牛腩和薑5片先爆香後贊紹酒1湯匙後,加入蒜蓉和洋蔥,

炒至洋蔥軟身後,落蕃茄碎粒、調味、香葉和大半碗水煮滾,

轉小火慢慢燉煮30分鐘後,落甘筍和薯仔炆多15分鐘左右,

最後加埋其餘蕃茄件煮多5分鐘後熄火;唔好開蓋焗下佢;

飯前再將蕃茄牛腩炆多10分鐘收汁便成。

~用紅酒代替水就更加美味啊!

~炒蕃茄時會出水,所以落水時份量唔需要太多,煮一陣唔夠水先加熱水;

~可按個人口味落鹽和黑胡椒碎調味呀!


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  





2 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我老公至愛食蕃茄,所以我一星期起碼會煮一兩次蕃茄餸呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!