2021年4月23日 星期五

XO醬西蘭花炒蝦仁


唔知有冇朋友仔好似我咁,

鐘意食西蘭花莖呢???

炒西蘭花時,

我會將西蘭花莖去硬皮,

然後切片同西蘭花一齊炒,

我覺得西蘭花莖同蒿筍一樣咁好食呀!


材料: 西蘭花1個、蝦仁12隻、蒜蓉、紹酒

調味: XO醬1湯匙、蠔油1茶匙、豉油半茶匙、糖1茶匙、生粉、

麻油少許、水2湯匙

醃料: 鹽、胡椒粉、麻油

做法: 將蝦仁解凍用廚紙索乾水份,落醃料醃15分鐘;

西蘭花切件後浸鹽水;燒熱水加少許鹽灼西蘭花至熟後盛起;

燒熱油鑊落蝦仁煎兩面至轉色後盛起;原鑊落少許油加蒜蓉和西蘭花快炒,

贊少許紹酒後,落蝦仁、XO醬和調味煮至汁濃便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

  1. 我以前唔食西蘭花莖,一定會掉左去,後來阿E教我食,話去左皮,好爽脆。所以依家我會食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔食架,依家就越來越鐘意食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!