2021年4月27日 星期二

蜜糖芝麻雞翼


今日整咗呢碟蜜糖芝麻雞翼,

好想食脆脆嘅雞翼,

所以選擇用半煎炸方式嚟炸雞翼;

就係咁,

唔小心出咗少少意外,

當我放雞翼落油鑊時,

俾D滾油彈親隻手,

手指起咗個水泡呀!

唔得,

我要食多幾隻雞翼補償番先得。

呢碟雞翼食起嚟甜甜酸酸的,

好送飯架!









材料: 雞翼14隻、炒香芝麻適量、麵粉適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、麻油少許、生粉少許

調味: 燒烤蜜糖2湯匙、豉油1湯匙、醋半湯匙、水3湯匙

做法: 雞翼解凍後用廚紙索乾水份,係雞翼面界2刀,落醃料醃30分鐘;

在雞翼面上撲上薄薄麵粉靜待10分鐘後,放入熱油鑊內炸至熟後盛起;

倒去鑊內多餘油份,加調味煮至大滾及至杰身後,

落雞翼快快拌勻上碟,最後灑上熟芝麻便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!