2019年10月31日 星期四

返惠州飲飲食食


噚日同老公兩個人返咗惠州,

未返前去羅湖食午餐,

兩個人食咗110人民幣。







食飽飽搭車返惠州,

3點約咗朋友睇新屋裝修,

可惜屋苑停電,

要行上15樓,

我第一個唔行啦!

唯有去睇其他嘢。

睇下望下又到晚飯時間喇!

朋友仔帶我哋去食牙籤羊肉,

又真係幾好食喎!











 呢餐晚餐食咗185人民幣,

打咗折兼送多兩支啤酒俾我哋,

好抵食呀!

至於今朝早餐,

我哋緊係去附近市場食嘢兼買餸啦!





廿皮人民幣食得飽飽,

今次終於有時間去買嘢,

買咗咁多嘢都係50人民幣左右咋!


睇完新屋裝修,

朋友仔買咗D大閘蟹請我哋食,

3斤多少少有13隻大約2兩半重,

都唔使$200,

雖然大閘蟹細細仔,

但D蟹膏多到爆哂膏呀!










 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 15樓? 我5樓都行唔上。 今日食到超哂標啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超哂標,因為我食咗6隻大閘蟹呀!@@"

      刪除
  2. 我哥哥在去年10月至今年3月曾住十里銀灘,幸好無遇上停電。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係成日停電,係大維修先會停電咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!