2019年10月29日 星期二


我鐘意買嘢係人都知,

日積月累下,

買埋買埋一大堆唔得使嘢後,

屋企可以用一個字嚟形容~亂!

上幾個月襯朋友仔得閒,

肯幫我哋做咗個新櫃,

我將D嘢全部執哂落個櫃裡面,

成間屋望落去整齊哂呀!




老公買嘅茶葉都有一大車仔啦!











 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 想當年我用膠箱裝大小魔怪嘅玩具架!

      刪除
  2. 哈哈,我屋企都好亂。
    整咗個櫃,真係唔同曬

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我擺得唔好,樣樣嘢都亂放呀!

      刪除
  3. 即刻靚哂! 我間屋都好亂架,依家已經收手唔買咁多無謂野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都停咗買大件嘢,細件就慢慢用哂佢先再買呀!

      刪除
  4. 柜唔錯喎,可以放咁多物品.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我將所有嘢擺哂落去,幾亂都睇唔到啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!