2019年11月1日 星期五

南乳蓮藕木耳炆豬手


今日去街市見到隻唔係好大隻嘅新鮮豬手,

每隻都係$65,

又唔係好貴喎!

專登叫豬肉佬幫我斬唔好咁大件,

用嚟炆蓮藕最啱喇!

今次加埋個木耳落去一齊炆;

我試咗味喇,

嘻嘻,

真係好惹味架!








材料: 豬手1隻、蓮藕2小節、木耳1朵、薑3片、紹酒少許

醬料: 南乳大半磚(約75g)、1湯匙水(又或半湯匙紹酒)

調味: 老抽1湯匙、冰糖1.5湯匙

做法: 豬手出水後沖洗乾淨備用;蓮藕去皮切件;木耳浸軟切件;

落少許油爆香薑3片和醬料,加豬手快炒數十下,

當豬手沾有南乳醬,沿鑊邊贊少許紹酒,加蓮藕、調味和3.5碗水,

落水最好蓋過豬手面炆30分鐘(中大火滾後轉小火),

再加入木耳炆多30分鐘,熄火後唔好開蓋焗下佢,

食飯前翻熱15分鐘便成。

~期間如發覺冇水嘅話,可以加入熱水繼續炆;

~想食腍身豬手,可以再炆多少少時間架!

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!