2019年9月30日 星期一

紅磡都會海逸酒店自助午餐


今日朋友仔個囡囡唔使返學,

所以約埋一齊去食自助餐,

又係嚟呢度~紅磡都會海逸酒店呀!

食力稍為遜色,

食得好少嘢咋!










 之後,

行咗去隔離美麗華廣場地庫嘅DON
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

8 則留言 :

  1. he~ 我而家都食唔到咁多野

    回覆刪除
  2. 所我都冇乜食力,所以冇乜意願去食自助餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係架,不過有個地方食下傾下都唔錯架!

      刪除
  3. 昨晚朋友生日食自助餐,我都冇乜食力,一啲就飽到哩。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!