2019年9月12日 星期四

雪菜肉絲湯米線



今晚又係得我兩佬撐枱腳,

簡單煮雜糧食算囉!

雪菜肉絲湯米線,

久唔久我都會煮嚟食架,

我唔客氣喇,

開飯啦!



材料: 米線$8、梅頭豬肉$40、青雪菜1大棵、生菜1/4個、

雞湯500ml、蒜蓉、麻油少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、糖1茶匙、
水半碗

做法: 豬肉切絲用醃料醃1小時;生菜洗淨備用;


雪菜放入水內浸30分鐘後,揸乾水份後切粒;

不需落油用白鑊炒乾雪菜,加半茶匙糖和麻油炒勻上碟;

落少許油爆香豬肉絲和蒜蓉,加入雪菜快炒後,

落調味和水半碗煮至肉熟後上碟;

將雞湯500ml和大半碗水煮滾後,落米線和生菜煮熟後放入大碗內,

加入煮好嘅雪菜肉絲便成。



    



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

4 則留言 :

  1. 我未來英國時好鍾意食雪菜米。 來左之後都有煮過。不過英國無新鮮雪菜,用罐頭,無咁好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得新鮮雪菜好食過罐頭或包裝即食雪菜,我記得妳好似自己整過雪菜架???唔知我有冇記錯呢!

      刪除
  2. 中秋快樂呀!~~
    你呢個米線好吸引~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!