2019年9月17日 星期二

紫紅色


今次整呢個顏色焗油係紫紅色,

呢個係新色嚟架!

髮型師推薦俾我試下;

嘩,

呢隻顏色又幾靚喎,

髮型師仲幫我卷咗個有層次嘅波浪頭,

嘻嘻,

俾我靚一日咁多啦!

就連樓下實Q姐姐都大讚我整呢個頭髮顏色好靚呀!

巧開心啊!










 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

  1. 頭髮看起來豐盈光亮,好靚啊!個色可以keep到幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻顏色焗油冇亞摩尼亞,每次洗頭顏色會漸漸轉淡,大約可唯持2個月左右呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!