2019年9月7日 星期六

wasabi手撕雞


星期三同小魔怪出街食咗碟wasabi手撕雞,

第一次食味道又幾特別喎,

一於自己整嚟食先得;

今次買住雞髀肉嚟整,

下次要買隻全雞嚟整呀!




材料: 雞髀肉2塊、青瓜1條、炒香芝麻適量、花生

醃料: 鹽2茶匙、紹酒半湯匙、薑2片(拍碎後揸汁)

做法: 雞髀解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃4小時或以上;

從雪櫃取出放室溫1小時,放入熱水鑊內蒸15分鐘,待涼拆絲;

青瓜洗淨刨去部份皮後切絲放入大碗內,

加雞絲、wasabi和碟內蒸雞汁1湯匙,將所有材料撈勻,

最後灑上炒香芝麻和花生便成。

~wasabi份量要自己調較,最理想係用手撈勻,

咁就唔會撈得唔勻啦!

~其實我覺得雞皮都好好食,我剪咗少少落去,

不過就俾小魔怪揀哂嚟食囉!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!