2019年9月16日 星期一

芋仔豆卜炆排骨


母親大人成日話係官塘買餸好鬼平,

尤其係豬肉,

所以每逢佢返教會和參加團契時,

都會買定D豬肉煲湯、炆煮或炒等等,

中秋時果日就攞咗盒醃好嘅排骨俾我,

我就用咗佢嚟炆芋仔喇。




材料: 芋仔5個、一字排骨$35、豆腐卜10個、南乳50g、冰糖粒1湯匙、

紹酒半湯匙、老抽少許、薑4片、蔥絲

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 芋仔去皮切件;排骨洗淨後用醃料醃1小時(母親大人預先醃定);

南乳用半湯匙紹酒或水搓勻;燒熱鑊油鑊,落薑片和排骨略煎兩面後,

加入落南乳爆炒,排骨炒勻至每件排骨沾滿南乳,加2碗水和冰糖煮滾後,

轉細火慢慢炆20分鐘後,落芋仔和豆腐卜炆至芋仔腍,

加少許老抽調色,或按個人口味加鹽調味後,

落少許生粉芡撈勻,上碟後灑上蔥絲裝飾便成。

~有網友問過我市面一磚南乳(大裝)約有150g,所以今次我落咗1/3磚南乳呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



1 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!