2019年1月6日 星期日

行山篇~元荃古道


今日約咗老公同學一行6人齊齊行元荃古道,

由荃灣西鐵站旁巴士站搭51號巴士去到郊野公園站落車,

沿荃錦自然教育徑行,

經過荃錦營地,

荃錦越野單車徑,

一路向前行,

左邊看到荃灣,

右邊遠望元朗。

提提大家行呢段路要小心越野單車,

由於斜路比較多單車車速都幾快架!














 呢段路可以行去河背或大欖涌水塘,

但我哋冇揀到,

我哋揀咗經蓮花山落荃灣柴灣角,

沿途見到間荒廢小學~蓮花山公立學校。





























全程行咗3個半鐘頭,

咪睇呢段路好似好好行,

其實落嘅斜路好斜架,

而且落樓梯特別多,

真係行到腳軟架!

不過如果由荃灣上嘅話就上多過落,

仲要行咁多樓梯和斜路,

我諗我會好早放棄囉!

好彩又俾我慢慢行完成成個行程。

行到兩點幾3點,

食飽飽就返屋企囉!








沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!