2019年1月30日 星期三

炆冬菇生菜


今日想食清D,

炆冬菇食就最啱啦!

有人鐘意食厚而大隻冬菇,

但我就鐘意食唔大唔細嘅一口冬菇喇,

一啖一隻,

好食架!




材料: 冬菇10隻、薑2片

調味: 素蠔油1.5湯匙、冰糖少許

做法: 冬菇浸軟去蒂揸乾水份備用;

燒熱鍋落油加薑片煎香,落冬菇快炒後,

落調味和2碗水煮滾後,轉小火慢慢炆30分鐘,

落生粉水埋芡汁便成。

~冬菇大細係會影響炆嘅時間架,厚身冬菇炆耐少少都唔怕呀!

~平時炆冬菇我會用蠔油炆架,不過今次炆俾大魔怪食,所以我落素蠔油呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 錯覺嚟架,其實冬菇唔係好大隻,係個碟細咋!

      刪除
  2. 你果D冬菇都好大隻喎。我都係鍾意一口菇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯覺嚟架,其實冬菇唔係好大隻,係個碟細咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!