2019年1月23日 星期三

遊東門


今日我、老公同姑奶去深圳東打扮靚靚,

平日東門都好多人行街架!

而且周圍都有好多美食廣場,

美食當前,

真係有選擇困難症架!

但我哋就最鐘意食一人火鍋喇!

呢度菜多過肉,

唔會食得太過份呀!


















食完就過隔離嘅太陽廣場地庫嘅百佳行街買餸,

買咗白蘿蔔和甘筍,

平到冇朋友呀!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

  1. 成日聽人講東門,可惜都未去過。

    回覆刪除
  2. 幾時同我去。 蘿蔔平都無用啦,咁重,買得唔多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳返嚟,約埋大家一齊,幾時去都得啦!

      刪除
  3. 去到東門~家下人仔唔平~買嘢貴咗~!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!