2018年12月9日 星期日

返惠州


噚日星期六,

我同老公和姑奶返咗惠州,

午餐約咗朋友食豬肚雞煲;

今次飲五指毛桃豬肚雞,

啖湯好鮮甜,

飲完頭啖湯仲可以用嚟打邊爐,

食埋個臘味飯就very good喇!











返到屋企打掃完間屋,

眠一眠後又夠鐘食晚飯喇,

今日得堂弟婦得閒同我哋食飯,

4個人叫咗4餸1湯,

好飽呀!






今朝瞓到成9點,

惠州落雨得12度,

凍到求其係屋企飲杯熱咖啡食個麵包,

先出街市行下,

買咗少少嘢就執定哂D嘢去堂弟家食午餐!










呢D係堂弟婦俾我哋嘅家鄉咸菜和蕃薯,

仲有自家曬嘅菜乾添呀!

最重要係堂弟婦幫我買嘅惠州梅菜,

正正正呀!


 


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!