2018年12月19日 星期三

蕃茄洋蔥燴豬扒


今日下午要去睇牙醫做深度洗牙,

做深度洗牙係要打埋麻醉藥架!

所以今日午餐會好少少,

而晚餐肯定牙軟食唔到嘢,

睇怕都係要食粥水架啦!

去街市肉檔買咗2大塊新鮮豬扒都係$30,

用嚟煮蕃茄洋蔥燴豬扒,

午餐得我同老公兩個人食,

自己煮30零40蚊1餐,

簡直平靚正呀!



















材料: 新鮮梅頭豬扒2塊($30)、蕃茄2個、洋蔥半個、蒜蓉、生粉水

調味: 豉油2茶匙、鹽半茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、油少許

調味: 蕃茄醬2湯匙、豉油半湯匙、糖3茶匙、鹽少許、
1碗水

做法: 梅頭豬扒洗淨後,用廚紙索乾水份,豬扒
有根位置切幾刀,

用刀背輕輕剁豬扒兩面後切塊,落醃料醃1小時;蕃茄切件;洋蔥切片;

燒熱油鑊煎豬扒兩面至9成熟後盛起;

原鑊落蒜蓉
洋蔥先爆香,加蕃茄炒勻後,

落調味煮滾後加入豬扒煮至汁濃,最後加少許生粉水埋茨汁便成。

~煎完豬扒個鑊我通常都唔會洗,用廚紙抹一抹就乾淨哂架啦!

~鐘意食酸味濃D嘅朋友,可以加少少喼汁落個調味汁煮度架!

而我就鐘意食甜,所以落糖方面我會落多D呀!





 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 洗完牙咪又係咁,牙周病牙肉腫改善緊,冇咁快好架!

      噚晚食粥,牙軟咬嘢都冇咩力。

      刪除
  2. 深度洗牙,同普通洗牙有乜分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牙肉與牙齒間有空位,容易藏污垢,所以要拉開牙肉洗中間位置呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!