2018年12月30日 星期日

麻香手撕雞


今日唔食豬肉食雞髀!

係街市買咗2隻大雞髀,

將佢拆咗肉嚟整手撕雞,

啖啖肉,

正呀!

話時話,

唔知係咪我呢排食得辣嘢多,

買咗支花椒辣油食落感覺一D都唔辣,

唔通我嘅味覺出現問題???





材料: 雞髀2隻、炒香花生粒適量、炒香芝麻適量、蒜蓉1湯匙、

蔥粒適量、薑2片、紹酒1湯匙、鹽1茶匙

調味汁做法: 麻辣油1湯匙、辣椒油半湯匙、調味醋1湯匙、豉油1.5湯匙、

糖1茶匙、麻油半湯匙

做法: 將調味汁料放入碗內,加入蒜蓉和蔥粒攪勻備用;

雞髀解凍後,係雞髀厚肉位界幾刀(易D熟);

燒熱水加入薑片、紹酒和鹽,放入雞髀用中大火(加鑊蓋)滾5分鐘熄火,

熄火後唔好開蓋將雞髀繼續留係鑊內焗45分鐘,

取出雞髀待涼拆骨起肉放入碟內,淋上調味汁料、炒香花生和芝麻,

最後多淋少少花椒辣油係雞髀面便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!