2018年12月16日 星期日

客家炆豬肉配咸酸菜


小魔怪要食健康餐,

咁老公食咩好???

今日我就炆咗客家炆豬肉配咸酸菜,

買嘅五花腩唔太肥,

將有軟骨部份切開,

咁老公可以食有皮嘅五花腩,

而我就食有軟骨較瘦嘅部份喇!

不過配埋咸酸菜、豆腐卜和木耳一齊食,

感覺唔係好肥膩呀!





 












材料: 五花腩2條、木耳3朵、豆腐卜10個、咸酸菜適量、薑4片、

乾蔥頭(切片)、南乳1/4件、紹酒1湯匙

調味(炆豬肉): 蠔油1湯匙、老抽1湯匙、冰糖粒1湯匙、水2.5碗

調味(咸酸菜): 糖1茶匙、麻油少許

做法: 將五花腩肉出水5分鐘後,取出沖洗乾淨,將有軟骨部份切開後切件;

木耳浸軟去硬蒂切件;咸酸菜浸30分鐘;豆腐卜切半;

南乳用紹酒半湯匙搓勻;燒熱油鑊落乾蔥片和薑片先爆香,

倒入南乳醬炒勻,加入五花腩肉快炒後贊半湯匙紹酒,

落埋調味和木耳炆豬腩肉40分鐘,放入豆腐卜炆多5分鐘後熄火;

將咸酸菜切小段,用白鑊(即不需落油)炒至咸酸菜乾身,

落糖和麻油炒勻後,把咸酸菜盛起,放入已炆好嘅客家炆豬肉係面便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!