2017年7月30日 星期日

英國&意大利畢業之旅~倫敦第五天(溫莎)


英國&意大利之旅

7月11日,

今朝又係一早要起身,

去到火車站求其搵間Burger King買早餐食呀!

去到溫莎天色麻麻,

風都幾大仲落埋雨添,

氣溫同昨日係劍橋時,

比起碼差成7~8度呀!

一個字~凍!










去到溫莎附近商場,

匯合小魔怪女朋友仔一家之後,

我哋就去咗溫莎堡參觀啦!

可能落雨嘅關係,

排隊參觀嘅人唔算好多,

等15分鐘左右就入得去喇!


攞埋個翻譯機,

一路行一路聽各建築物歷史和故事,

都幾忙架!











呢個兵哥都幾攪笑,

見我哋好多人同佢影相,

竟然偷偷哋係度笑,

好似好開心咁嘅樣添!


行完溫莎都成3點幾,

我哋又搵咗間意大行餐廳食嘢,

貪佢大大碟兼夠飽呀!

食飽仲有少少時間(未夠鐘搭火車返倫敦),

於是老公又係溫莎商場內買咗件外套和襯衫,

連埋係劍橋買嘅波鞋,

今次佢仲唔係大豐收。













返到旅館都已經成8點幾9點,

係車站馬莎超市買咗2罐罐頭湯,

加埋昨日食剩嘅意粉,

咁就做咗我哋嘅消夜喇!

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

  1. 估唔你老公咁快手又買到心頭好。

    回覆刪除
  2. 雀王買野,爽手過你呀。下次你去旅遊,唔好客氣呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢買嘢俾自己真係好爽手!

      刪除
  3. 哈!你老公係咪小買野,睇中就買

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係佢冇咩時間去買嘢,所以睇啱就會買囉!

      刪除
  4. Do you need free YouTube Views?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!