2017年7月25日 星期二

英國&意大利畢業之旅~倫敦第一天


英國&意大利之旅

7月6日下午2點左右,

我哋已經到咗香港機場,

搭黃昏6點55分飛機到阿布扎比,

再轉機去倫敦;







 到達倫敦已經係7月7日差不多7點幾,

亞仔買咗張3張Oyster咭(即八達通),

係呢幾日裡,

可以用嚟搭巴士和地鐵用呀!

仲早未夠時間去旅館,

唯有先去咗Chinatown,

搵3shop買電話咭,

20鎊包括有12GB數據,

仲可以用嚟手打當地電話添(不過我冇用),

點解唔係香港買上網咭???

因為驚用唔到囉,

仲有係搵3shop有保障,

一定可以上到網嘛!





 買完上網電話咭,

即刻去搵食先,

求求其其食越南菜,

又幾好食喎!







 食完嘢就周圍行下先,

之後就搭地鐵返旅館啦!

呢個旅程全程由小魔怪安排,

佢鐘意訂住宅式旅館,

有家嘅感覺喎!












  放底行李,

休息咗一陣,

我哋就出發去大英博物館啦!









晚上就約咗住係英國嘅Samwei和老Dad見見面,

多謝Sanwei請我哋食美味嘅土耳其菜

啖啖肉,

小魔怪食得好鬼開心呀!

飯後,

Samwei和老Dad仲同我哋去泰晤士河倫敦橋附近散步兼影相添!

















  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 大個仔啦,去玩都唔使你地操心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,全程佢話事,我哋剩係玩和食呀!

      刪除
  2. 間屋唔錯,設備齊全,早知我地上來開餐啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔錯架,不過要同其他人share用廚房和廁所,唔係咁方便囉!

      刪除
  3. 個仔好懂得安排,以後唔使担心囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有佢同我哋去旅行,我咩都唔使煩,正呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!