2017年7月25日 星期二

英國&意大利畢業之旅~倫敦第一天


英國&意大利之旅

7月6日下午2點左右,

我哋已經到咗香港機場,

搭黃昏6點55分飛機到阿布扎比,

再轉機去倫敦;







 到達倫敦已經係7月7日差不多7點幾,

亞仔買咗張3張Oyster咭(即八達通),

係呢幾日裡,

可以用嚟搭巴士和地鐵用呀!

仲早未夠時間去旅館,

唯有先去咗Chinatown,

搵3shop買電話咭,

20鎊包括有12GB數據,

仲可以用嚟手打當地電話添(不過我冇用),

點解唔係香港買上網咭???

因為驚用唔到囉,

仲有係搵3shop有保障,

一定可以上到網嘛!





 買完上網電話咭,

即刻去搵食先,

求求其其食越南菜,

又幾好食喎!







 食完嘢就周圍行下先,

之後就搭地鐵返旅館啦!

呢個旅程全程由小魔怪安排,

佢鐘意訂住宅式旅館,

有家嘅感覺喎!












  放底行李,

休息咗一陣,

我哋就出發去大英博物館啦!









晚上就約咗住係英國嘅Samwei和老Dad見見面,

多謝Sanwei請我哋食美味嘅土耳其菜

啖啖肉,

小魔怪食得好鬼開心呀!

飯後,

Samwei和老Dad仲同我哋去泰晤士河倫敦橋附近散步兼影相添!

















  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



9 則留言 :

  1. 大個仔啦,去玩都唔使你地操心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,全程佢話事,我哋剩係玩和食呀!

      刪除
  2. 間屋唔錯,設備齊全,早知我地上來開餐啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔錯架,不過要同其他人share用廚房和廁所,唔係咁方便囉!

      刪除
  3. 仔大咗去旅行玩真開心呢

    回覆刪除
  4. 個仔好懂得安排,以後唔使担心囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有佢同我哋去旅行,我咩都唔使煩,正呀!

      刪除
  5. Ever wanted to get free Instagram Likes?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!