2012年9月18日 星期二

魚香茄子煲!


呢排我嘅老朋友鼻敏感又嚟探我啦!

下午放咗工,

即刻返屋企食藥瞓覺,

瞓醒先嚟煮飯呀!



唔通連部相機都病埋,

點解影親張張相都係朦查查架???
嘻嘻,

又有換機藉口啦!





材料:茄子2條、肉碎$15、梅香咸魚半件、蒜蓉、乾蔥蓉和蔥絲

 

醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和紹酒各1茶匙

調味: 豆瓣醬1茶匙、蠔油1湯匙、豉油和老抽各半湯匙、

糖1茶匙和大半碗水

做法: 肉碎用醃料醃半小時;梅香咸魚拆肉切粒;

茄子滾刀切大件備用;燒熱油鑊爆蒜蓉和茄子,


加入半碗水煮1-2分鐘後盛起;凍油落Le-creuset 22cm煲,


落少許油爆蒜蓉、乾蔥蓉和咸魚粒,

落肉碎炒至半熟,加茄子和調味煮至收汁,

最後灑上蔥絲便成。






 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!