2012年9月24日 星期一

中式包包~冬菇菜肉包!


噚日,

响佳寶買咗包中筋粉,

係同事介紹我買架,

佢話D麵粉好靚喎,

於是買咗包返屋企試吓整中式包~冬菇菜肉包!

今次加咗娃娃菜落D餡料度,

好juice呀!

食時真係要小心,

唔係就燙親個櫻桃小咀啦!

 
 


 



材料: 中筋粉200g、依士2g、糖15g、暖水100g、油5g

做法: 依士、糖和暖水混合攪勻靜待15分鐘;

將依士水慢慢加入麵粉內搓勻,搓成粉糰後加油再搓至粉糰光滑;

將粉糰放入盆中加保鮮紙發酵20分鐘,

取出排氣壓平後,將粉糰平均分成8份滾圓靜待5分鐘;

把麵糰壓平成圓形,包入菜肉醃料,

慢慢將麵糰邊摺疊一起封口,並扭出封口面多餘粉糰,

放入蒸籠內進行最後發酵15分鐘;

凍水落鑊連菜肉包蒸20分鐘便成。

菜肉餡材料: 豬肉碎、娃娃菜、冬菇

醃料: 豉油、老抽、糖和鹽、麻油和水

做法: 冬菇浸軟切粒;娃娃菜灼熟後撈起,

揸乾水份後切碎,加入豬肉碎和調味醃15分鐘便成。
 
 
 
 
 

 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

2 則留言 :

  1. 你好雀后,

    我是新來的,並第一次在你處留言. 先在此祝你新年快樂! 龍馬精神! ^_^

    有樣野想請教....我2 日前買左個竹蒸籠, 請問你第一次用之前要怎清潔(我意思是使唔使落洗潔精?..就咁清水沖下?....還是怎樣?)..另外蒸完東西後要怎清潔? 怎樣保存為佳? ^_^

    THANK YOU THANK YOU!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬媽咪,妳好呀!第一次用竹蒸籠,我會用洗潔精洗擦下,然後用熱水烚佢,吹乾後就可以用;每次用之前都洗洗佢咁就用得啦!我見有人會搽油係竹蒸籠內外,等佢耐用D,不過我冇咁做呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!