2012年9月29日 星期六

杏脯沙拉雞翼!

 
唔知點解,

天氣熱辣辣我就想食酸嘢啦o架!

今日整咗呢個沙拉雞翼,

加埋杏脯伴碟,

酸酸甜甜,

好醒胃啊!

熱氣,

唔怕啦!

我已經煲定涼茶o架啦!

(唔覺唔覺,呢個星期食咗好多餐雞呀!)

 





材料: 雞翼2磅、粟粉5湯匙、罐頭杏脯

醃料: 豉油1.5湯匙、老抽半湯匙、糖和粟粉1茶匙、麻油和玫瑰露少許

沙拉汁: 沙律醬5湯匙、煉奶和糖各1湯匙、白醋1湯匙和杏脯水2湯匙

做法: 雞翼解凍後用醃料醃2小時;沙拉汁攪勻備用;

燒熱油鑊將沾有粟粉嘅雞翼煎至兩面金黃色後用廚紙索油後備用;

將沙拉汁和雞翼快手撈勻上碟,把杏脯圍碟邊裝飾便成。





 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!