2013年3月21日 星期四

鮮奶燉蛋白!

 
呢排天氣唔好,

又濕又熱,

令人心情煩躁,

食慾不振,

好想食甜嘢呀!

 
 

 



 
 
 
 
 



材料: 北海道3.6牛奶200ml或全脂牛奶、蛋白2隻、2湯匙糖

做法: 將牛奶和糖放入微波爐叮2分鐘至微熱,

把糖攪勻溶入牛奶中待涼;

蛋白打發好後撇去表面嘅泡泡,

過篩倒入鮮奶中輕輕攪勻,

用大火燒熱水,放入鑊中轉細火蒸15分鐘便成。

今次我冇加錫紙蓋面,(有人話加咗錫紙會滑D呀!)

仲有我間中會開一開蓋,

唔使咁多蒸汽係鑊入面呀!
 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!