2013年3月8日 星期五

兩餸+菜飯!(糖醋排骨)


今日係大小魔怪最後一日(中六)返學的大日子。

放學後,

佢哋各自都約咗同學慶祝唔返嚟食飯,

所以今日剩番我哋3位老人家(奶奶、老公和我)食飯咋,

簡簡單單二餸一菜飯~有魚有肉有菜!











材料: 新鮮一字排骨1磅半

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、紹酒和麻油少許

調味: 水5湯匙、鎮江醋4湯匙、冰糖3湯匙、老抽2湯匙、豉油1湯匙

做法: 洗淨一字排後用醃料醃1小時;燒易潔鑊,

加油略煎一字排,落調味炆大約45分鐘~1小時便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!