2013年3月27日 星期三

泰式豬手飯!


好鐘意食泰式豬手,

次次去泰國菜館都會叫碟嚟食,

唔知自己整得唔得呢???

同事母親係泰國華僑,

除教我整豬手外,

仲幫我買埋泰國香料,

真係唔該哂呀!


 題外話:

大魔怪好攪笑,

我一路炆豬手,

佢猛咁話好香,

我話炆俾佢食架,

佢話幾驚我係炆俾同事食,


好彩有得食啫!


 











 
 


材料: 豬手兩隻、泰式香料和泰國糖、雞蛋5隻、粟粉水

調味: 老抽5湯匙、豉油3湯匙(色水和咸味,隨個人口味而調節)

做法: 豬手出水洗淨備用;泰國糖用一碗開勻備用;

泰國香料入魚袋後沖一沖水備用;

把蛋連殼放入己裝凍水的小鍋裡煮滾至15分鐘熄火,

去蛋殼後備用;燒熱5碗水,

把泰式香料、泰國糖水和調味等煮滾煲15-20分鐘;

燒熱油鑊加豬手先爆香後,加入泰式鹵水汁中鹵1小時左右,

(怕油可以沖一沖豬手先放入鹵水汁中)

(鹵水汁最好要蓋過豬手面,唔夠就要加水啦!)

再將蛋放入鹵汁汁鹵半小時;

食時將豬手撈起上碟,加入灼過生菜和鹵蛋,

取出鹵水汁煮滾後,加入少少粟粉水埋茨淋上豬手面便成



 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!