2013年3月2日 星期六

魚露煎雞扒!

我喜歡用魚露醃肉~豬扒、雞扒、雞翼。

認住呢樽味露,

我覺得用咁多隻魚露當中,

呢樽唔太咸,

醃肉味道啱啱好架!

呢樽我係賣泰國食品嘅地方買架!






醃料: 魚露2匙、老抽1匙、糖2茶匙、蒜蓉2湯匙、乾蔥2個切絲

做法: 雞扒解凍後用廚紙抹乾水份,用醃料醃2
小時;

煎雞扒前,盡量將蒜蓉和乾蔥絲抹去(留用);

燒熱易潔鑊,不需落油用中細火煎有皮雞扒至金黃色,

反轉煎雞扒另一面至熟後,再將蒜蓉和乾蔥蓉回鑊爆香,

淋在雞扒面便成,食時包埋生菜和乾蔥一齊食,

特別好食架!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!