2013年3月16日 星期六

2013春季親子旅行!

今日係學校春季親子旅行,

目的地:大埔海濱公園放風箏~科學園食自助餐~錦田鄉村俱樂部!

今次又係跟旅行團去,

我哋老師舒服好多呀!
 

我咁大個女都未放過風箏,

緊係要玩下啦!

呢度冇一隻風箏係我放嘅,

而係在場D高手伯伯放架!

不過經過佢哋指導後,

我都可以將風箏放上天,

好開心,好過癮!

我玩咗半個鐘,

已經出咗一身汗,

所以話放風箏都可以減肥架!

玩完就過科學園食自助餐啦!


食飽飽,

又過去錦田鄉村俱樂部繼續玩啦!

下午又曬又熱,

熱到我呢似隻 Dog呀!


行到攰,

同同事坐低篤燒賣魚蛋食豆腐花,

準時4點回程,

返到屋企,

我已經唔想郁,

今日我放假唔煮飯,

等工人姐姐攪掂佢啦!
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!