2012年7月18日 星期三

Blog聚~萬寶素食館!

 
Doublema返咗嚟香港,

梗係要約出嚟食餐飯啦!

噚晚出席有Doublema、Annie、EE、Terryma、如月和我,

特別嘅係我哋今次約食齋菜呀!

咪話喎,

原來齋菜好好食o架,

同食肉真係冇咩分別,

尤其個素大腸和素乳豬,

真係超似超好味呀!


呢D生果係任食o架,

我哋飯前飯後都食咗好多生果呀!

唔少得梗係交換禮物啦!

多謝Terryma攞咗5-6kg麵粉俾我,

仲唔使錢添,

不過真係好重o架!



 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!