2012年7月29日 星期日

煎餃子!

 


唔經唔覺2個星期嘅暑假剩番今日咋,

聽日我又開始返學校收拾收拾,

準備星期四開學啦!

放假時,

我包定D餃子,

諗住工人姐姐會煎俾大小魔怪食,

點知原封不動放咗係冰箱。

都好,

我哋有下午茶食啦!






 

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

2 則留言 :

  1. 你煎得好靚, 但係我無一次成功, 你用甚麼鑊煎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻隻易潔鑊都係日本城買架,依家呢隻黑底白點28寸,二佰幾數都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!