2012年7月26日 星期四

2012年台灣之旅~十分、放天燈、九份!

 
7月23日星期一:

今日,
我哋原本想跟local 團去九份十分山海一日遊,

不過每人要1500台幣,

唔係咁抵囉!

所以我哋計過如果自己book車去九份十分野柳平溪等地,

大約9個鐘,

有埋司機帶路,

都係6500台幣(約$1752),

咁睇會抵少少囉!

未玩之前,

梗係去食份台灣地道早餐啦!










食飽飽,

上車啦!

第一個目的地係~十分!






呢度好靚呀!

好有那些年feel!

如果我旁邊果個係XXX就正囉!










呢度D 花枝燒超好食,

一定要試呀!

跟住我哋就去放天燈啦!

大家都係第一次放天燈,

好興奮啊!






天燈飛得好遠飛得好高,

祝大家願意成真呀!

放完天燈,

我哋就過咗去十分瀑布啦!

點知原來要入場費,

我哋覺得唔值,

都係到此一遊算啦!






跟住我哋又去九份啦!

司機哥哥話,

一年中,

九份有300日係落雨,

今日咁好天氣,

我哋好好彩呀!




 
 

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!