2012年7月20日 星期五

Greyhound&Neway唱K!

 


今日我哋又團購去食午餐啦!

呢次係食泰國菜,

聽講話係泰國好出名,

不過唔知係咪團購呢???

服務麻麻哋,

我哋話未齊人唔好出菜住,

點知一早就擺哂出嚟,

D嘢食凍哂啦!


食完午餐冇地方去,

又鬼死咁熱,

有一個地方就最啱啦!

哎呀,

我唱到唔捨得走添!


棵rosemary係lonely攞俾我o架,

希望唔會俾我呢個植物殺手摧毀啦!

而個包包係好子親手整o架!

 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!