2012年7月1日 星期日

七一晚餐!

上星期,

妹妹係facebook見我整咗木糠布甸做甜品,

又話好想食喎;

所以今日帶埋祈祈BB一齊過嚟我屋企,

可惜祈祈BB噚晚開始唔舒服,

流鼻水和發燒呀!

睇見佢個病樣好可憐啊!


玫瑰豉油雞


蒸雜斑


咖哩豬皮蘿蔔魚蛋雞翼尖



白灼蝦



絲瓜雲耳炒魚片


麻辣青瓜拼海蜇



麵豉蒸排骨


蠔油生菜



粟米魚肚肉碎湯


木糠布甸

 
 
 

 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!