2011年12月9日 星期五

胡混!

胡混???

哈哈,唔係我家男人,

而係我呀!

今日冇咩煮意,

求求其其買咗D雞翼,

求求其其攞哂屋企有嘅調味料,

胡胡混混咁整咗呢個炸雞翼,

好唔好食???

等大小魔怪和我試完味先話俾妳哋知啦!
 









材料: 2磅雞翼、蕃薯粉3湯匙

醃料: 孜然粉、沙薑粉、花椒粉、鹽和糖各1茶匙、豉油1湯匙、

粟粉和麻油少許

做法: 雞翼解凍後,用醃料醃2小時(越醃得耐越入味);

將雞翼沾上蕃薯粉後放在碟中等2-3分鐘,燒熱油鑊,

用中火將雞翼炸至金黃色後盛起,

最後轉大火將雞翼回鑊炸多30秒左右,隔油上碟。

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!